جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
2

حوزه/ امام جمعه ساری تصریح کرد: در راستای رونق بخشی به جریان تولید، دولت باید خود را خادم بخش خصوصی بداند و نه رقیب آن.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لائینی طی سخنانی در نشست هیأت رئیسه اتاق بازرگانی ایران با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: شما باید جایگاه خودتان را بیابید و در آن جایگاه قوی ظاهر شوید زیرا قانون اساسی به تعاونی‌ها و بخش خصوصی بها داده است.

وی افزود: همواره بار اصلی اقتصاد بر دوش عامه مردم بود به‌خصوص در ایران از قبل از انقلاب تاکنون بازار و بخش خصوصی بازوی علمای دین و روحانیت و در کنار آن‌ها بودند.

وی همچنین گفت: بازار در حمایت از امام خمینی (ره) با بستن مغازه‌ها کمر رژیم طاغوتی را می‌شکستند و آن‌ها از تعطیلی بازار وحشت داشتند بنابراین اینها همواره در کنار دین بودند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه با اشاره به وجود مشکلات در حوزه اقتصاد ابراز داشت: مشکل را شماها باید حل کنید و تحریم‌ها را بشکنید و دور بزنید و با کشورهای مختلف همکاری‌های اقتصادی را پررنگ کنید.

وی خاطرنشان کرد: بخش اقتصادی در ارتباطات بین‌المللی می‌تواند نقش‌آفرینی کندو وزارت خارجه یکی از بهترین مؤلفه‌های محیط کسب و کار است، اگر به شما بها دهند می‌توانید تحریم‌ها را دور بزنید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی با بیان اینکه دولت باید خادم بخش خصوصی باشد و نه رقیب آن گفت: دولت نباید بنگاه‌داری یا تصدی‌گری کند و دستگاه‌های اجرایی خادم بخش خصوصی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha